Kampania reklamowa „PIWA REGIONALNE”

Kampania reklamowa „PIWA REGIONALNE”

Kampania reklamowa „PIWA REGIONALNE”

Stworzenie charakterystycznego wizerunku sklepu i firmy „PIWA REGIONALNE”. Podkreślenie szerokiej oferty sklepu zawierającej ponad 300 unikatowych gatunków piwa.

Zadanie:

  • wykreowanie nowej marki z przeznaczeniem do franczyzy,
  • stworzenie charakterystycznego wizerunku sklepu i firmy „PIWA REGIONALNE”,
  • poprawienie rozpoznawalności marki wśród mieszkańców Olsztyna,
  • podkreślenie szerokiej oferty sklepu zawierającej ponad 300 unikatowych gatunków piwa.

Założenia graficzne i wykonanie:

  • Mając na celu wykreowanie nowej marki postanowiliśmy stworzyć wizerunek sklepu piwnego zupełnie odmiennego od konkurencji. Projektując layout firmy twórczo nawiązaliśmy do stylistyki retro i secesji łącząc elementy charakterystyczne dla tych styli z kolażem zdjęć i odręcznych rysunków. Jako motyw przewodni wizerunku sklepu zaproponowaliśmy gramofon (tuba gramofonowa pojawia się poziomej wersji logotypu, gramofon stanowi wystój witryny sklepu) Drugim motywem charakterystycznym stało się zdjęcie kobiety pochodzące z początku XX wieku. Zamiast oryginalnego lusterka wstawiliśmy jej w dłoń butelkę piwa. Miała ona na celu po pierwsze przykuć uwagę mężczyzn swoim niebanalnym i niedzisiejszy wyglądem po drugie trafić do kobiet, które z reguły w reklamie pomijane są jako potencjalny konsument piwa. Wykonaliśmy też serię odręcznych rysunków motywów roślinnych i secesyjnych ramek, które zostały wykorzystane min. przy projekcie graficznym witryny i tabliczek informacyjnych.

Akcja informacyjna i identyfikacja wizualna sklepu:

  • stworzyliśmy projekty i wykonaliśmy oznakowanie sklepu, oklejenie witryn, podświetlany plafon, bowflagi stojące przed sklepem. Braliśmy też udział w projektowaniu wystroju wnętrza lokalu,
  • wykonaliśmy plakaty, które zostały zawieszone na słupach ogłoszeniowych oraz w autobusach (autobox),
  • wykonaliśmy ulotki w oparciu o stworzony layout z ofertą sklepu,
  • zaproponowaliśmy zaangażowanie się firmy w imprezy masowe i koncerty. Zaprojektowaliśmy banery i bowflagi, które były wywieszane przy okazji imprez sponsorowanych przez firmę (min. na Starym Mieście w Amfiteatrze im. Czesława Niemena, w klubach muzycznych, przy siedzibie sklepu),
  • przygotowaliśmy oklejanie firmowego samochodu i zaproponowaliśmy jego parkowanie w uczęszczanych punktach miasta w celu budowania rozpoznawalność marki,
  • stworzyliśmy stronę internetową zawierającą ofertę sklepu Całość utrzymaliśmy w stylistyce retro i dodaliśmy elementy interaktywne oraz animację Flash. Wypozycjionowaliśmy stronę dzięki przeprowadzonej kampanii Adwords w Google,
  • sklep promuje się także na forach specjalistycznych skupiających fachowców i fascynatów piwa np. browar.biz. Stworzony został także profil firmowy na faceebook’u.

Gażety reklamowe:

  • kalendarzyki dwustronne,
  • materiałowe torby na piwo przegródkami wersji na 6 i 9 butelek (ze specjalnymi przegródkami chroniącymi zawartość),
  • zakładki.

Podsumowanie:

  • niebanalna szata graficzna pozwoliła wyróżnić się firmie na tle konkurencji,
  • marka „PIWA REGIONALNE” stała się rozpoznawalna w Olsztynie a logo i nazwa dobrze identyfikowana,
  • potencjalni odbiorcy dostali jasny przekaz, że PIWA REGIONALNE to nie kolejny sklep z alkoholem, lecz miejsce w którym można nabyć ponad 300 gatunków wyjątkowych piw pochodzących z browarów z całego świata. Niezależnie od tego czy jest się smakoszem czy tylko okazjonalnym piwoszem warto dowiedzieć to miejsce,
  • strona internetowa sklepu generuje średnio blisko 2000 odwiedzin miesięcznie – dzięki pozycjionowaniu naturalnemu oraz kampanii Adwords w Google.

Zobacz również

  • Kampania reklamowa XXXV Rotor Rajdu

    Kampania reklamowa XXXV Rotor Rajdu

    Przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2011”. Zaznajomienie jak największej części społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i jej historią. Zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek …

  • KAMPANIA REKLAMOWA 36 ROTOR RAJDU

    KAMPANIA REKLAMOWA 36 ROTOR RAJDU

    Założenia graficzne i wykonanie: Głównym założeniem przy tworzeniu grafiki rajdu (logo) była chęć zachowania ciągłości w wizerunku klubu oraz poprzednich edycji rajdu. W tym celu …

  • Logotypy

    Logotypy

    Logotyp to wg definicji graficzna forma identyfikująca firmę, organizację, produkt, usługę, imprezę,  przedsięwzięcie w większości przypadków będąca interpretacją brzmienia nazwy. Natomiast logo jest graficzną formą …

  • Centrumrolne.pl

    Centrumrolne.pl

    Centrumrolne.pl – projekt logotypu i elementów graficznych, wykonanie sklepu internetowego wraz z wersją responsywna na telefony komórkowe i tablety, kampania reklamowa w internecie. Centrum rolne …

Kontakt

Agencja Reklamowa AGRAF

10-802 Olsztyn
ul. Sielska 14B

tel. 89 522 93 80
tel. 89 527 34 74
tel. kom. 609 803 066

e-mail: agraf@agraf.net.pl
www: www.agraf.net.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16.

Masz pytania?
Polecamy
Odzież reklamowa Promostars Kubki reklamowe, kubki z nadrukiem kalendarze reklamowe
Zamknij