Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

Przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2010”. Zaznajomić jak największą część społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i historią. Zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek z rajdu.

Zadanie:

  • przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2010”,
  • zaznajomić jak największą część społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i historią,
  • zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek z rajdu.

Założenia graficzne i wykonanie:

  • Wykorzystaliśmy motyw motocykla zabytkowego (jednoznacznie kojarzącego się z pojazdem historycznym). Wybraliśmy motocykl Jawa Perzak z lat 50-tych jednego z członków klubu. Wykonaliśmy szereg zdjęć zarówno samego motocykla, jak i motocykla z kierowcą w stroju z epoki. Wybraliśmy najciekawsze ujęcie (perspektywa żabia – od dołu, z przodu) i ono posłużyło jako baza do wypracowania głównego motywu graficznego Rajdu. Stworzyliśmy logotyp tegorocznej imprezy (34 Rotor Rajd) z elementów silnika, rur wydechowych i licznika oraz stylizowanych napisów 34 Rotor Rajd.

Akcja informacyjna:

  • wykonaliśmy plakat zawierający duży motyw motocykla i logotyp tegorocznej imprezy oraz plan imprezy, plakat był rozwieszony na słupach ogłoszeniowych w Olsztynie, Nidzicy i Olsztynku, na tablicach informacyjnych w miasteczku akademickim oraz w zaprzyjaźnionych firmach i instytucjach,
  • przeprojektowaliśmy plakat pod wymiar autobox’ów w środkach komunikacji miejskiej (dotarcie z informacją do młodzieży),
  • wykonaliśmy ulotki informujące o programie Rajdu które umieściliśmy przy kasach na stacjach benzynowych (kontakt z potencjalną grupą docelową – kierowcy),
  • umieściliśmy informacje na stronie ROTOR.olsztyn.pl (wykonanej przez nas w zeszłym roku) i stronie Rotoru na facebook’u (prowadzonej przez nas w celach promocyjnoinformacyjnych) oraz stronie naszej firmy agraf.net.pl,
  • przeprowadziliśmy kampanię mailingowa przy użyciu programu gmarketer,
  • wysłaliśmy informacje o imprezie do czasopism tematycznych o zasięgu ogólnopolskim, takich jak Świat Motocykli i Automobilista, które ukazały się także w ich wydaniach internetowych,
  • zainteresowaliśmy Rajdem także media lokalne, patronatem medialnym imprezę objęło Radio UWM fm (znalazły się tam zapowiedzi, konkursy dla słuchaczy, nagrane zostały także 2 wywiady), TVP 3 (również znalazły się tam zapowiedzi imprezy), Gazetę Olsztyńską (w dodatku piątkowym Reporter znalazła się rozkładówka o Rajdzie, były też krótsze zapowiedzi w wersji drukowanej i internetowej (wm.pl) KAMPANIA REKLAMOWA „ROTOR RAJD 2010” www.agraf.net.pl tel. (89) 527 34 74, 522 93 81, tel. kom. 609 803 066
  • w centrum Olsztyna postawiliśmy naszą Warszawę oznakowaną plakatami,
  • zaprosiliśmy Prezydenta Miasta Olsztyna na finał imprezy na Rynku Starego Miasta.

Oznakowanie uczestników, pamiątki, atrakcje:

  • smycz wraz z identyfikatorem, numer startowy,
  • kubek 34 Rajdu (z motywem przewodnim i logotypem),
  • T-shirty (postanowiliśmy wykonać dwa wzory – zdania co do wyboru były podzielone). Jedna z koszulek została wykonana techniką druku wypukłego (puchnącego),
  • puchary dla zwycięzców,
  • kamizelki odblaskowe dla obsługi (oznaczone logiem Rajdu),
  • naklejki na motocykle,
  • baner,
  • obsługa muzyczna, koncert.

Podsumowanie:

  • w rajdzie Rotor brało udział ponad 120 zabytkowych motocykli i ponad 200 uczestników,
  • finałowy etap na Rynku Starego Miasta w Olsztynie odwiedziło parę tysięcy osób,
  • relacje z Rajdu opublikowane zostały w regionalnych wiadomościach TVP3, Gazecie Olsztyńskiej, regionalnym dodatku Gazety Wyborczej, portalu Nasz Olsztyn, Wiadomości 24, radiu UWM Fm,
  • na potrzeby Rajdu stworzyliśmy grupę medialną Rotorowa Kronika Filmowa,
  • z całego przebiegu Rajdu wykonaliśmy parę tysięcy zdjęć, oraz godziny materiału filmowego,
  • zdjęcia zostały umieszczone na stronie ROTOR.olsztyn.pl, na stronie Rotoru na facebook’u oraz na naszej stronie agraf.net.pl,
  • stworzyliśmy film nawiązujący charakterem do filmów dokumentalnych lat 60-tych,
  • z wybranych zdjęć projektujemy kalendarz 13 stronicowy na 2011 rok,
  • zamierzamy zorganizować wystawę zdjęć w Galerii Starego Ratusza w Olsztynie.

Zobacz również

  • Centrumrolne.pl

    Centrumrolne.pl

    Centrumrolne.pl – projekt logotypu i elementów graficznych, wykonanie sklepu internetowego wraz z wersją responsywna na telefony komórkowe i tablety, kampania reklamowa w internecie. Centrum rolne …

  • Kampania reklamowa Ural-Polska

    Kampania reklamowa Ural-Polska

    Cel kampanii: Jednym z głównych celów kampanii reklamowej było wprowadzenie na polski rynek oraz wypromowanie marki rosyjskich motocykli, których historia sięga już 1939r. Chociaż w …

  • Ośrodek Wiatraki – kampania internetowa

    Ośrodek Wiatraki – kampania internetowa

    W celu wypromowania położonego na Mazurach całorocznego ośrodka szkoleniowo- wypoczynkowego Wiatraki, przygotowaliśmy kompleksową kampanię internetową.

  • Materiały na XXXIX Rotor Rajd

    Materiały na XXXIX Rotor Rajd

    39. Rajd Rotor już za nami. Nie zabrakło na nim również naszej agrafowej ekipy na Uralu M63. Jako sponsor imprezy przygotowaliśmy jej oprawę graficzną, zaprojektowaliśmy …

Kontakt

Agencja Reklamowa AGRAF

10-802 Olsztyn
ul. Sielska 14B

tel. 89 522 93 80
tel. 89 527 34 74
tel. kom. 609 803 066

e-mail: agraf@agraf.net.pl
www: www.agraf.net.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16.

Masz pytania?
Polecamy
Odzież reklamowa Promostars Kubki reklamowe, kubki z nadrukiem kalendarze reklamowe
Zamknij