Kampania reklamowa Ural-Polska

Kampania reklamowa Ural-Polska

Kampania reklamowa Ural-Polska

Cel kampanii:

Jednym z głównych celów kampanii reklamowej było wprowadzenie na polski rynek oraz wypromowanie marki rosyjskich motocykli, których historia sięga już 1939r. Chociaż w Polsce popularne Urale były widoczne już w latach 60. to ich obecność, w trochę innej, bardziej hobbystycznej formie wprowadzamy na dzisiejsze realia. To właśnie chcieliśmy przekazać w naszym głównym haśle reklamowym: „Powrót legendy…”.

 

 

 

 

 

Akcja informacyjna:

  • wykonaliśmy nowoczesną stronę internetową, zintegrowaną z portalem Facebook, zawierającą profesjonalne artykuły i zdjęcia motocykli,
  • przygotowaliśmy niekonwencjonalny projekt graficzny strony internetowej, nastawiony na zwrócenie uwagi klienta na ponadczasowość motocykli,
  • utworzyliśmy profil na Facebook’u, który zawiera informacje o firmie, aktualizowaną galerię, oraz niestandardowe zakładki, jak np. strona powitalna,
  • sporządziliśmy książeczkę przedstawiająca krótką historię legendarnej marki oraz specyfikację poszczególnych modeli,
  • wykonaliśmy baner reklamowy przedstawiający drogę w stepie, który miał uzmysłowić nieograniczone możliwości i wolność popularnych Urali,
  • przygotowaliśmy koszulki, których grafika przedstawiała nadrzędny cel kampanii – „Powrót legendy…”
  • zajęliśmy się przygotowaniem materiałów na targi motoryzacyjne, w których brał udział dealer.

 

Podsumowanie:

  • dzięki profesjonalnie przygotowanej kampanii reklamowej, strona internetowa jest często odwiedzana przez potencjalnych klientów,
  • w krótkim czasie profil na Facebook’u zyskał ponad 3. tys. fanów, którzy o działalności firmy informowani są na bieżąco,
  • duża facebook’owa społeczność sprawia, że fani często umieszczają własne zdjęcia, komentują wpisy i prowadzą dyskusje,
  • marka „Ural” jest coraz częściej rozpoznawalna przez polską społeczność, której do tej pory legendarne motocykle kojarzyły się w inny sposób.

Zobacz również

  • Logotypy

    Logotypy

    Logotyp to wg definicji graficzna forma identyfikująca firmę, organizację, produkt, usługę, imprezę,  przedsięwzięcie w większości przypadków będąca interpretacją brzmienia nazwy. Natomiast logo jest graficzną formą …

  • Materiały na XXXIX Rotor Rajd

    Materiały na XXXIX Rotor Rajd

    39. Rajd Rotor już za nami. Nie zabrakło na nim również naszej agrafowej ekipy na Uralu M63. Jako sponsor imprezy przygotowaliśmy jej oprawę graficzną, zaprojektowaliśmy …

  • Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

    Kampania reklamowa „ROTOR RAJD 2010”

    Przygotowanie profesjonalnego wizerunku Rajdu Motocykli Zabytkowych „ROTOR Rajd 2010”. Zaznajomić jak największą część społeczeństwa z zabytkową motoryzacją i historią. Zapewnienie uczestnikom identyfikacji i pamiątek z …

  • Kampania reklamowa „PIWA REGIONALNE”

    Kampania reklamowa „PIWA REGIONALNE”

    Stworzenie charakterystycznego wizerunku sklepu i firmy „PIWA REGIONALNE”. Podkreślenie szerokiej oferty sklepu zawierającej ponad 300 unikatowych gatunków piwa.

Kontakt

Agencja Reklamowa AGRAF

10-802 Olsztyn
ul. Sielska 14B

tel. 89 522 93 80
tel. 89 527 34 74
tel. kom. 609 803 066

e-mail: agraf@agraf.net.pl
www: www.agraf.net.pl

Zapraszamy od poniedziałku do piątku
w godzinach 8-16.

Masz pytania?
Polecamy
Odzież reklamowa Promostars Kubki reklamowe, kubki z nadrukiem kalendarze reklamowe
Zamknij